یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته سه‌شنبه 9 آذر 1400/ شماره 412
از سرگیری رقابت خریداران مواد اولیه نایلون و نایلکس،کاهش نیما متوقف شد،دلار آزاد دست از صعود کشید،ریزش قیمت های بازار ،برنت 72 دلار را هم از دست داد،اُفت 6 هزار واحدی بورس تهران

 از سرگیری رقابت خریداران مواد اولیه نایلون و نایلکس
امروز طبق معمول روز های سه‌شنبه معاملات گروه های پلی اتیلن، پلی استایرن انبساطی و ABS در بورس کالا جریان داشت و به رغم کاهش قیمت پایه گروه های پرمصرف نایلون و نایلکس، رقابت ها در برخی گروه ها مانند، گروه سبک خطی، سنگین تزریقی و سبک فیلم کمی افزایشی و در گروه‌های سنگین فیلم و سنگین بادی اندکی کاهش داشت.

کاهش نیما متوقف شد
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 7 آذر تا دیروز، 16 تومان کاهش داشت امروز به 14 تومان رسید. 23 هزار و 506 تومان قیمت امروز میانگین هفتگی دلار نیمایی بود و میانگین روزانه هم از کانال 23 هزار و 400 تومان به 23 هزار تومان و 500 تومان صعود کرد که احتمال افزایشی شدن دلار نیمایی در روزهای آینده را قوت می بخشد.

دلار آزاد دست از صعود کشید
شب گذشته اولین جلسه مذاکرات وین آغاز شد از همین رو، دلار آزاد بعد از مدت ها افزایش، نزولی شد. دلار صرافی ملی که روز گذشته را با 202 تومان افزایش و در قیمت 26 هزار و 614 تومان به پایان برد امروز اما روند کاهشی داشت و با 101 تومان اُفت تا ساعت 15.00، 26 هزار و 513 تومان قیمت گذاری شد. دلار آزاد هم بعد از صعود روز گذشته به 29.400 تومان امروز کاهشی شد و 29 هزار و 30 تومان رسید. دلار آزاد در مقاطعی از بازار امروز، به کانال 28 هزار تومان رفت و تا 28.950 تومان نیز عقب نشینی کرد اما با نزدیک شدن به ساعات پایانی بازار، مجددا به بالای مرز 29 هزار تومان، بازگشت.

ریزش قیمت های بازار 
نزولی شدن قیمت دلار و پلمب دو انبار شورآباد در روز گذشته، قیمت مواد در بازار آزاد را کاهشی کرد و امروز، قیمت های بازار عمدتا روندی نزولی داشتند. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس همه گروه ها روندی کاهشی داشتند. سنگین فیلم و سبک فیلم بیشترین کاهش قیمت را داشتند و بین 200 تا 400 تومان اُفت را رقم زدند. کالاهای گروه پ پ نساجی نیز امروز 100 تا 500 تومان ریزش داشتند. گروه پ پ شیمیایی نیز امروز ترکیبی از کاهش و بدون تغییر و در تعدادی محدود از گریدها افزایشی بود. 

برنت 72 دلار را هم از دست داد
برنت که معاملات امروز را با عقب نشینی به 73 دلار آغاز کرده بود، در ادامه نیز با 1.5 درصد کاهش به 71 دلار عقب نشینی کرد. قیمت این لحظه برنت: 71 دلار و 45 سنت.

اُفت 6 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته را کاهشی به پایان برده بود، امروز را نیز کاهشی آغاز کرد و در پایان معاملات امروز با 6 هزار و 846 واحد کاهش به 1 میلیون و 357 هزار عقب نشینی کرد.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟